بهترین و به روزترین وبلاگ ورزشی ،تفریحی و سرگرمی ایرانیان

بهترین و به روزترین وبلاگ ورزشی ،تفریحی و سرگرمی ایرانیان




» نتایج كامل شو راو 27 فوریه 2012 :
شو این هفته راو بامداد امروز در تاریخ 27 فوریه 2012 به صورت زنده و سوپرشو در گاردن برگذار شد. در این شو یك اتHاق مهم افتاد و آن نیز بازگشت د راك بعد از سوروایور سریز 2011 و شروع استوری وی با جان سینا برای رستلمنیا 28 بود. همچنین شدت گرفتن درگیری بین سی ام پانك و كریس جریكو كه با حمله كریس جریكو به پانك در این هفته همراه بود. در ادامه مطلب شاهد مشروح نتایج باشید.
جهت مشاهده نتایج كامل سوپرشو راو این هفته به ادامه مطلب مراجه فرمایید.



پروموی ابتدا شو :
در ابتدا سی ام پانك برای مسابقه اش در مقابل دنیل برایان وارد سالن شد اما به جای دنیل برایان كریس جریكو قدم زنان وارد سالن شد و به سی ام پانك گفت : من در جهان بهترنیم ( The Best World ) اما به این نیاز ندارم كه در تی شرتی بنویسم. در ادامه كریس گفت كه او از یك نسل مرده است و در زمانی كه سی ام پانك نبود كه یك ستاره بود. كریس جریكو گفت سی ام پانك فقط وی رو دوست داره و می خواهد مثل او باشد و كریس جریكو در این موضوع خوش حال است. سی ام پانك نیز به او گفت بسته ! سی ام پانك در ادامه به جریكو گفت كه باید به جرفاش گوش بده و این مشكل خود جریكو هستش و سی ام پانك هر چی كه داره مطعلق به اوست. كریس جریكو نمی تواند در جهان بهترین باشد چون كه در حال تماشای برت هارت بوده است و سی ام پانك در كل دوران كریر خود با صحنه های بزرگ و افسانه ای مواجه شده است. كریس جریكو در جواب پانك گفت كه من ثابت میكنم كه در جهان بهترینم اما سی ام پانك جوابی مخالف آن داد. در آخر نیز كریس جریكو گفت كه این رستلمنیا خواهد بود كه پایان جهان تو است.

 

مسابقه اول: سی ام پانک در برابر دنیل برایان  .......................   برنده مسابقه: بدون برنده

» در ابتدا جان لورنایتس و دیوید اوتانگا وارد سالن شدند و در كنار رینگ ماندند به همراه تدی لانگ و سانتینومارلا.
دو كشتی گیر كمریند های خود را یا داور دادند و آماده شروع مسابقه شدند. قبل از شروع مسابقه سی ام پانك در حال نگاه كردن جان لورنایتس بود كه دنیل برایان از پشت به او حمله كرد و در ادامه سی ام پانك وی را از رینگ خارج كردند و تماشاگران سی ام پانك را تشویق می كردند.
در همان ابتدا مسابقه سی ام پانك بر روی دنیل برایان كراس بادی زد كه دنیل در دو كیك اوت كرد. در ادامه دنلی برایان موفق شد چند ضربه به سی ام پانك یزدند و مانند دفعات قبل روی دست سی ام پانك كار كند در ادامه سی ام پانك چند ضربه پا به دنیل برایان زد و كاور كرد كه دنیل در دو كیك اوت كرد. در ادامه سی ام پانك دنیل را از رینگ خارج كرد و دنیل برایان هنگامی كه سی ام پانك در حال بیرون آمادن از رینگ بود پای او را زد و در ادامه او را به پله های رینگ كوباند. در ادامه مسابقه دو كشتی گیر بسیار محتاط مسابقه میدادند و كار عجولانه نمیكردند تا سی ام پانك بادی اسلم را روی دنیل اجرا كرد و پس از آن البو و آماده زدن گو تی ایلسپ شد كه دیوید اوتانگا سی ام پانك را صدا زد و سی ام پانك او را زد در ادامه سانتینومارلا به دیویداوتانگا كبری زد و بین تدی لانگ .و جان لورنایتس اختلاف پیش آمد دنیل برایان نیز در حال فرار بود كه شیموس وارد شد و دنیل را وارد رینگ كرد در همین لحظه سی ام پانك به دنیل گو تو اسلیپ زد كه كاور كرد اما جان لورنایتس به داور گفت كه نشمارد و بازی را بدون برنده اعلام كند در ادامه تدی لانگ به جان لورنایتس حمله كرد و او را اندخت و آن ها در حال درگیری بودن كه سی ام پانك در حال خروج از رینگ بود در همین صحنه كریس جریكو به پانك حمله كرد پس از زدن یك بادی اسلم در استیج والز آو جریكو را بر روی اجرا كرد.

مسابقه دوم: کلی کلی در برابر نیکی بلا  ............................   برنده مسابقه: کلی کلی

در همان ابتدا كلی كلی به نیكی حمله سنگین كرد اما در ادامه نیكی بلاك بهتر كار كرد و موفق شد چند ضربه به كلی بزند


مسابقه سوم: جان سینا در مقابل دمیز   .............................   برنده مسابقه: جان سینا

در ابتدای این مسابقه د میز صحبت هایی در مورد اینكه خیلی بهتر از جان سینا و بقیه است كرد.در این مسابقه جان سینا موفق شد بعد از اجرای یو كنت سی می و نافل شافل ، ای ای را اجرا كند و در ادامه سابمیشن اس تی اف را روی د میز پیاده كرد و وی را مجبور به تاپ اوت نمود و برنده این بازی شد.پس از پایان مسابقه راك در اسكوبرد سالن مشاهده می شود كه در حال گرم كردن خود است و مزاح حركت یو كنت سی می جان سینا را اجرا میكند.


مسابقه چهارم: تریپل ترت تگ تیم مچ  ...............................   برنده مسابقه: پریمو و اپیکو

در این مسابقه ترپل ترت تگ تیم مچ كوفی كینگستون و آرتروز در مقابل دالف زیگلر و جك اسواگر و در مقابل اپیكو و پریمو قرار گرفتند.این مسابقه را پریمو و كوفی كینگستون و دالف زیگلر آغاز كردند و در پایان این مسابقه نیز پس از زدن ترابل این پارادایس توسط كوفی كینگستون بك استمبر توسط پریمو بر روی جك اسواگر ، اپیكو پاور كرد و برنده این بازی شدند.


مسابقه پنجم: تگ تیم مچ  ............................................   برنده مسابقه: بیگشو و شیموس

در این مسابقه گروه بیگ شو و شیموس در مقابل گروه مارك هنری و كودی رودز قرار گرفتند. در ابتدا ویدیویی از مسابقه بیگ شو در رستلمنیا 24 پخش شد كه مورد تمسخر كودی رودز قرار گرفت. در مسابقه نیز بیگ شو بیشتر حواسش به كودی بود و در آخر نیز شیموس با زدن یك بروكیك بر روی مارك هنری موفق به برد در این دیدار شد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: منتظر اقا ׀ تاریخ: سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , wwenew.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com